Volkswagen заявляє, що Clubsport - це інший тип Golf GTI - більш потужний, більш сконцентрований на динаміці та, ясна річ, дорожчий. Він існує, оскільки існує група клієнтів, які вимагають більших можливостей, ніж ті, що пропонуються стандартним Golf GTI.
Тепер, коли Volkswagen офіційно відмовився від усіх видів автоспорту, включаючи клас TCR (Touring Car Racing), він вирішив відродити більш традиційну номенклатуру Clubsport, яка востаннє використовувалася в 2016 році.
GTI Clubsport з’являється лише через шість місяців після запуску останнього восьмого покоління Golf GTI, що приносить із собою кілька тонких змін у стилі. Перероблений передній бампер з більш вираженим роздільним елементом і ширшим сотовим повітроводом без характерних протитуманних фар у стандартній моделі, а також об’ємніші пороги під дверима. Задня частина - новий двоплощинний спойлер, перероблений дифузор та унікальні вихлопні труби овальної форми. Стандартні колеса - 18 дюймів.
Потужність походить від останньої ітерації двигуна EA888 VW. Це той самий 2,0-літровий чотирициліндровий агрегат з турбонаддувом, який використовується повнопривідним Golf R, хоча і в дещо меншому рівні звучання, що робить 296 к.с.
Привід спрямовується на передні колеса через стандартну семиступінчасту коробку передач з подвійним зчепленням.
У автомобіля більше різький старт і пришвидшення в порівнянні з Golf GTI. Це відображається в заявленому розгоні Clubsport 0-99 км/год.