Хочете дізнатись, який найпопулярніший позашляховик знаходиться в Європі? Як щодо найпопулярнішого спорткара? Топ SUV, MPV або спортивний автомобіль? Відповіді підготував Автопрод!
Автомобільна промисловість розвивається дуже швидко і поширює нові сегменти, а нові кузовні предмети з'являються повсюдно.
Який же авто продавався найбільше? Ми отримали найновіші дані аналітики ринку JATO Dynamics, щоб розказати вам про найдешевші автомобілі в Європі (країни ЄС), відсортовані за стилем кузова.
Міський автомобіль: Fiat 500 - 71 416 продажів
Не можна заперечувати принади Fiat 500, навіть якщо це не найкращий автомобіль для водіння. Європейські споживачі вважають - це найпопулярніша міська машина на континенті, а потім Fiat Panda і Volkswagen Up.
Супер міні: Renault Clio - 113,953 продажів
Renault Clio є однією з найбільш продавємих автомобілів у Європі, найпопулярнішою машиною у Франції, Португалії та Словенії та найпопулярнішою категорією Supermini. Це вершина Ford Fiesta на другому та Volkswagen Поло на третьому місцях.
Сімейний хетчбек: Volkswagen Golf - 172 952 продажів
Сюрприз, але факт: Volkswagen Golf - найпопулярніший автомобіль у Австрії, Бельгії, Німеччині, Латвії та Люксембурзі, друге місце у Норвегії, Словенії, Швейцарії та Великобританії, а також третє місце з продажу у Данії, Ірландії та Швеції. Це улюблений сімейний хетчбек у Європі. Skoda Octavia та Ford Focus, які на другій та третій позиціях просто не мали шансів.
Авто з середньорозмірним салоном: Volkswagen Passat - 59 324 продажів
Фольксваген продовжує рухатися по Європі на Passat, який офіційно є найпопулярнішою D-сегментною машиною в Європі. Audi A4 посідає третє місце, а Mercedes-Benz C-Class займає друге місце, що допомагає Мерседесу досягти трьох сегментного панування в рейтингах продажів.
Авто преміум класу: Mercedes-Benz S-Class - 5459 продажів
Несподіванки тут теж - S-клас, де Mercedes-Benz найбільше відчуває себе вдома. Там (відносно) новий челенджер у місті, хоча: Porsche Panamera обігнало BMW 7 Серію та взяло срібло.
За словами JATO Dynamics: "У традиційних сегментах немає значних змін. Тим не менш, автомобілі преміум-класу продовжують отримувати частку у верхніх сегментах, з двома автомобілями преміум-класу у трійці кращих у середньому сегменті. Нова Panamera продовжує залучати більше клієнтів, ніж останні 7 серії, а S-Class, здається, недоторкана".
Малий позашляховик: Renault Captur - 73 828 продажів
Це найшвидше зростаючий сегмент у галузі. І Renault претендує на ще одну перемогу, тут з Каптур. Навіть сьогодні, через п'ять років після його запуску, він перевершує Peugeot 2008 та Dacia Duster для найвищого місця.
Середньорозмірний позашляховик: Nissan Qashqai - 92727 продажів
Сімейний герой для ринку позашляховиків C-segment у Європі: Nissan Qashqai, збудований в Сандерленді, а потім Volkswagen Tiguan і Peugeot 3008. Qashqai - лише третій продавець у Великій Британії, однак у Великобританії більше, ніж чверть європейських продажів Qashqai.
Великий позашляховик: Peugeot 5008 - 28,380 продажів
JATO Dynamics каже: "Сегмент SUV продовжує залишатися головним чинником зростання в галузі. Peugeot вигідно виграє в основному сегменті, розмістивши кожен зі своїх позашляховиків у трійці своїх відповідних сегментів. Qashqai продовжує бути лідируючим, незважаючи на свій вік та сильну конкуренцію. Завдяки новим прибуттям X-Trail втратила свою головну позицію як основний варіант із семимісцевими позашляховиками ".
Малий позашляховик преміум класу: BMW X1 - 40239 продажів
Ще один швидкорозвинутий сегмент SUV, це, з майбутніми Lexus UX, Mercedes-Benz GLB і другим покоління Range Rover Evoque, а також нещодавно представили BMW X2, Jaguar E-Pace та Volvo XC40. Але це відносно старий таймер, дворічний BMW X1, який торжествує, з 40 000 продажів. Stalwarts продовжує успішно в цьому класі, а незабаром заміняється на Mercedes-Benz GLA та Audi Q3.
Середньорозмірний позашляховик преміум класу: Mercedes-Benz GLC - 42815 продажів
Це - інший сегмент, який суттєво збільшився за останні кілька місяців, з новими записами з декількох брендів преміум-класу.
Великий позашляховик преміум-класу: Volvo XC90 - 11 655 продажів
На ринку великих позашляховиків головує Volvo XC90, котрий перемагає засновника сегменту BMW X5 та Range Rover Sport.
Малий спортивний автомобіль: Mazda MX-5 - 5287 продажів
Mazda MX-5 досягає перемоги в Європі - 5287 продажів, хоча зниження на 10% в порівнянні з попереднім роком не приносить користі цьому сегменту. Його двоюрідний брат, Fiat 124 Spider, слідує за ним, тоді як Lotus Elise потрапляє на третє місце, показуючи, наскільки маленький сегмент став актуальним.
Середньорозмірний спорткар: Audi TT - 5520 продажів
Audi TT продовжує керувати сегментом спортивних автомобілів середнього розміру, обійшовши модель Porsche 718. Ford Mustang займає третю позицію, дотримуючись чітку позицію підходу Ford, щоб остаточно донести його до Європи.
Великий спорткар: Porsche 911 - 7801 продажів
MX-5, TT, 911 - це клас, в якому переважають піктограми, а Porsche 911 - найкраща з них. 911 - це найдешевший спортивний автомобіль Європи будь-якого розміру, не кажучи вже про його сегмент на ринку. Mercedes-AMG GT та Ferrari 488 слідують за ним.