Здавалося в еру електрифікації авто важко почути про цікаві нові авто, а тим більше про удосконалення існуючих моделей. Hyundai заявляє, що не потрібно бут великим, щоб бути найкращим. И це слоган нового i10.
Насправді, i10 не настільки виріс: 3670 мм загальною довжиною нова модель лише на 5 мм довше попередньої версії, хоча колісна база була розтягнута на 40 мм, а корпус - на 20 мм , щоб збільшити внутрішній простір та додати трохи додаткової динамічності.
Залишається вибір двох бензинових двигунів, обидва були і у старих моделей: трициліндровий 1,0- потужністю 66 к.с. та чотирициліндровий 1,2- потужністю 83 к.с.
Версія N-Line буде більш спортивна 1,0-літрова з турбонаддувом, але, на відміну від Volkswagen Up / Seat Mii / Skoda Citigo, Hyundai каже, що не планує повністю електричної версії.
Яскравий сучасний дизайн i10 підкреслює нова стилізована каскадна решітка радіатора і круглі світлодіодні денні ходові вогні, що відразу кидаються в очі.
I10 також зробив крок вперед оздоблюючи внутрішню частину автомобіля. Авто добре оснащений зручними сидіннями та всередині багато простору. Салон i10 з комфортом вміщає 5 дорослих осіб.
В 252-літровому багажнику досить простору для автомобілів цього класу. При складених сидіннях місткість авто може бути збільшена до вражаючих 1046 літрів.
Система стабілізації автомобіля в русі (VSM), що поставляється в базовій комплектації, враховує все: від величини тягового зусилля кожного колеса до положення кузова i10. Про інше подбає електронна система курсової стійкості (ESC), що також входить в базову комплектацію. Вона визначить, коли необхідно загальмувати під час різких маневрів або крутих поворотів. Її головна задача - стабільно утримувати автомобіль на дорозі.