Audi e-tron GT 2025

24.06.2024, Avtoprod.ua

2025-audi-rs-e-tron-gt-performance-front-667190e884e2c

Надпотужний Audi e-tron GT 2025 року отримав модернізацію, тепер розвиває до 912 к.с

Audi 2025 e-tron GT зʼявиться із безліччю вдосконалень, які роблять електричний спортивний седан ще більш привабливою альтернативою Porsche Taycan. Як і Porsche, модельний ряд Audi e-tron GT отримав більш ніж глибокі зміни. Звичайно, кожна з трьох відмінних моделей — S e-tron GT, RS e-tron GT і RS e-tron GT Performance — має свіжі риси обличчя, але вони також мають покращені акумулятори, оновлені повнопривідні силові агрегати, і навіть деякі зміни шасі.

2025-audi-e-tron-gt-exterior-detail-102-6671ae3618ab6

2025-audi-e-tron-gt-driving-101-6671ae362a85d

Новий E-tron

У 2025 році e-tron GT має новий дизайн решітки радіатора та двовимірну версію логотипу Audi із чотирма кільцями. У той час як базова версія S має глянцеву чорну окантовку навколо решітки, моделі RS мають ширші бічні повітрозабірники з помітними «L-подібними» елементами.

2025-audi-e-tron-gt-static-109-6671ae396f700

2025-audi-e-tron-gt-static-104-6671ae38c159b

Всередині зміни e-tron GT менш очевидні. Кластер цифрових датчиків (він же Virtual Cockpit) тепер містить більш точну інформацію про стан батареї електромобіля (температура, попередня підготовка, швидкість заряджання в реальному часі). Моделі RS мають спеціальний вміст, а дисплей Performance має білий фон, який можна вибрати, що є натяком на білі аналогові датчики Audi RS2 Avant 1994 року. Панорамний люк може переключатися між прозорим і непрозорим склом одним натисканням кнопки.

Незважаючи на те, що загальне оформлення салону не змінилося, Audi моделює для e-tron GT нове рульове колесо прямокутної форми, а також оновлені сидіння з новими візерунками та підсвічуванням логотипів на спинках сидінь. Також є нові деталі внутрішньої обробки, від варіанту берези до карбонового камуфляжу на топовому Performance. Останній пропонує контрастну строчку Serpentine Green, яка ідеально поєднується з новою фарбою Bedford Green.

Двигун

Кожен e-tron GT має новий задній двигун, який представляє частини з платформи Audi PPE. Завдяки оптимізованій системі охолодження та переробленим компонентам задній електромотор, як кажуть, приблизно на 10 кг легший за свого попередника. Кожна з трьох доступних силових установок не тільки вважається більш ефективною, але й потужнішою.

2025-audi-e-tron-gt-interior-109-6671ae08da97f

2025-audi-e-tron-gt-interior-103-6671ae0a10ab8

Раніше базовий e-tron GT мав повнопривідну конфігурацію з подвійним двигуном, який видавав потужність 522 кінські сили. Її замінила нова комплектація S, яка генерує 671 кінську силу, що перевищує максимальну потужність високопродуктивного RS e-tron GT у 637 к.с. Звичайно, новий RS також став потужнішим із значною потужністю 845 к.с. Дебютна версія Performance RS e-tron GT видає 912 к.с, що, як і у звичайного RS, досягається при активації функції овербуст.

Новий варіант Performance є першою повністю електричною моделлю RS. Audi стверджує, що ця найтоповіша комплектація може розганятися від нуля до 100 км/год за 2,5 секунди; звичайний RS і S e-tron GT можуть зробити це за 2,8 і 3,4 сек відповідно. Останній досягає максимальної швидкості 405 км/год, тоді як обидві моделі RS мають трохи вищу межу 250 км/год.

2025-audi-e-tron-gt-exterior-detail-107-6671ae3815b19

2025-audi-e-tron-gt-interior-101-6671ae08e02e9

2025-audi-e-tron-gt-interior-107-6671ae08bd055

Audi каже, що 2025 e-tron GT стане ще кращим у керуванні завдяки переробленій стандартній пневматичній підвісці з двома налаштуваннями. Також доступна «активна» підвіска, яка може окремо керувати кожним колесом. Додаткова система рульового керування чотирма колесами ще більше покращує маневреність, оскільки Audi каже, що тепер вона має більш пряме передавальне число передньої осі на додаток до можливості повертати задні колеса до 2,8 градусів.

Ціна Audi e-tron GT 2024 року випуску стартувала від 107 995 доларів, а ціна моделі RS – від 148 595 доларів.