Porsche Cayenne GTS 2025

25.06.2024, Avtoprod.ua

2025-porsche-cayenne-gts-120-6671d37f4f3bf

Спортивний новий Cayenne GTS отримав на 40 кінських сил більше, ніж у свого попередника. Таким чином, він затьмарює S з точки зору максимальної швидкості 275 км/год та розгону до 100 км/год за 4.2 сек. Іншим конкурентом є Cayenne S E-Hybrid із потужністю 512 к.с., швидкістю 423 км/год , який відповідає заявленим характеристикам секундоміра S, але є набагато більш економічним за умови, що його акумулятор заряджений.

2025-porsche-cayenne-gts-119-6671d37f05906

2025-porsche-cayenne-gts-117-6671d37ba17cd

2025-porsche-cayenne-gts-102-6671d3725995d

Як і будь-який інший Porsche GTS, цей — це не лише надихаюча керованість і неперевершена продуктивність, але й додатковий стиль і розкішна зовнішність. Глянцевий чорний колір — це найкращий варіант тут із великою кількістю деталей із вуглецевого волокна, матово-чорними колесами, більшими повітрозабірниками та стандартним пакетом Sport Design у допоміжних ролях.

2025-porsche-cayenne-gts-131-6671d38344406

2025-porsche-cayenne-gts-132-6671d38217d51

2025-porsche-cayenne-gts-135-6671d383cbef1

2025-porsche-cayenne-gts-137-6671d386ad783

Можна замовити ще більші та шикарніші колеса та пофарбувати Porsche по зразку. Всередині традиційна обробка GTS поєднує в собі замшеподібний Race-Tex із чорною шкірою та контрастною червоною строчкою. Для оптимальної підтримки та ширшого діапазону регулювання ми наполегливо рекомендуємо спортивні ковші з регулюванням у 18 напрямках або вентильовані комфортні сидіння з регулюванням у 14 напрямках із функцією масажу. Купе стандартно поставляється зі скляним дахом, який не відкривається, що стає все більш поширеною неприємністю, або, якщо витратити більше, з чорним верхом із вуглецевого волокна.

2025-porsche-cayenne-gts-175-6671d39c5c217

2025-porsche-cayenne-gts-159-6671d392cb850

2025-porsche-cayenne-gts-156-6671d38f8c738

2025-porsche-cayenne-gts-149-6671d38b5298a

Посилений V-8 піднімається по крутих схилах, як гонщик PlayStation, але ви захочете встановити регулятор режиму повороту на Sport або Sport Plus для швидшої реакції на газ, своєчасного перемикання на нижчу передачу та більш вираженої готовності до обертів.

GTS — це чистий Porsche старої школи, який вирізняється керованістю та продуктивністю, водночас поєднуючи спортивний імідж із глибоким задоволенням за кермом.

Вартість 126 895 доларів/131 495 доларів США (позашляховик/купе) GTS та гібридне купе Turbo E-Hybrid Coupe за 163 495 доларів США потужністю 729 к.с